Toy med broccoli smak

idag åkte vi iväg på dagis,det gick bra för lillan idag med fredde såkade köra omkull med hennes pulka så hon vurpade framåt och fick ansiktet fullt med snö =) Då blev hon lite sur.

Sen efter lunch och lunchvila åkte vi till bojn,Jag hade möte med jobbcoach och F skulle göra klartt et jobb.Sen var vi hos Carina Anna Dennis hela dagen.

Nu när vi kom hem packade jag upp matkassarna från ica och gjorde Lilly klar samtidigt,kokade välling och förberedde medicinen åt henne.Samtidigt satt F vid köksbordet och försökte ställa min klocka,jag frågade om han kunde skicka Lillys tandborste som låg breve honom..
-Jo,vänta,jag ska bara göra klart det här först.
Jaaja,tänkte jag samtidigt som jag kämpade på med tusen olika grejjer på en gång,
och en trött och tjurig flicka i famnen..

Konstigt,vad en kvinna kan göra många saker samtidigt =)

                                                                       ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0