Bada bada bada

Idag bar det helt plötsligt av till badet i Boden. Då menar jag inte Nordpoolen eller vad det nu heter, utan det stora utomhusbadet på Bodens Camping. Mycket fint väder hade vi, uppskattade pooler och omgivningar av Fröken Jessica. Och Lilly älskade poolerna , likaså hennes moder och fader.

Deras sista öppna dag är den 8:e augusti, bäst att försöka klämma in en dag till där på schemat ! Jag har varit ledig idag, kommer att vara det måndag, tisdag och fredag också. Vilket lyx alltså! Igår jobbade jag till 01:30, det var både roligt och tråkigt, och trött var jag, men somnade inte förrän 02:30 eftersom Lilly var vaken när jag kom hem.

Aja, nu blire choklad och en kaffe tår, sen tänkte vi se en film som vi glömde hos Helena, nu kommer Fredde tvinga mig att se nån dålig film från datorn itsället. Varför måste man se film varje kväll ??!!! Jag gillar att bara ligga och slö titta på nån film på teve, eller någon serie.

Får se vad vi gör imorgon, säkert något somrigt! Jag hade tyvärr inte med nån kamera idag, vi hade redan alltför mycket grejer.



Lilly i Juli/Aug förra året, då  hon höll på att få sin första tand, då de gjorde så ont i munnen att de gjorde ont att äta gröt =(

..........................................................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0