Dance to hajn music

KL 9 imorse fick Fredde ett brådskande samtal, jobb väntade på byn och så for han iväg. Happhapphapp, va skulle man då ha hittat på? Vi packade pick&pack & drog ner till älven/pappas altan/hammock. Vi tänkte sola och bada med Sandra Filip (Fippe enligt Lilly) & Hugo. Men molnen drog in över solen och små kyliga vindar kylde ner oss.

Så vi blev kvar på altanen hela dagen, och på gräset. Barnen var lite griniga och missnöjda, tur mammorna hade coffee och mackor.

När Fredde kom hem från byn blev de därimot stekande hett, så vi begav oss ner till älven igen, Fredde skulle så stort bada,men inte de. Lilly badade till rumpetussen, och Jessica dök efter stenar.

Sen blev det ett spontant grillkalas, Jag Fredde Lilly Jessica skulle grilla, och pappa skulle äta, sen kom Erika, Vegard, sen kom mamma. Men vi hade myche mat och jag rostade färskpotatis i ugnen, de blev gotta.

Imorgon ska jag jobba igen, de kändes liiite små jobbigt faktiskt. Nu har jag ju fått sova til 9 två morgnar i rad, kommer kännas i kroppen att gå upp kl 6 =(

Nu ska jag och jessica se SATC filmen, kul!

 

                                                      Lilly i Juli förra året. Gladskit !



Vilja i juli förra året =)

.................


Kommentarer
Postat av: Jessica

nej det ska jag inte och han ska intehjälpa migmed designen !!Jo vi har det bra här i Jokkmok!! I morgon ska jag och mama vara på badet !! Kramar från oss =)

2010-08-04 @ 22:55:58
URL: http://jessicagalaen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0