Fullt ös ej medvetslös

Lördag..evening..Har hunnit med mycket idag. Mycket mycket saker.

Jobbade 7-12, Lilly vaknade 5 min innan min väckare, det vill säga 06.15. Det betyder, ingen sovmorgon för Fredrik minsann. Efter jobbet började jag direkt röja runt här hemma, de var så stökigt överallt, och disk till tusen miljaoners.

Vi har hunnit diska tusen miljoners disken (läs: Jag), tvätta, städa, plocka grejer, bädda rent i sängsen, baka en svartvinbärspaj, hänga tvätt, baka brownies. Sen raka vägen rill Erika&Vegard där det bjöds på rostbiff av älg med potatissallad och älggryta med ris. Mycket gott, sen åt vi Brownies med Chokladapelsin grädde till kaffet.

Nu (för 40 min sen), skulle Fredde lägga lillan, men jag hör henne fortfarande ropa efter mamma och ligga å småsjunga. Men Fredriks uppmanade röst (Lägg dig ner nu), hör jag inte längre, jag misstänker att det blev dottern som sövde pappan.

Imorgon är det upp 06.15 igen, jobb till 15:00, hrmm..Sen hem och direkt blir det väl att börja med middag och matlådor, ska ju börja med nya matlåde rätterna nu, de blir säkert bra.

Blir en tidig kväll, mina ögon brinner som om jag varit uppe i 72 dygn, och min skalle är tung som 72 kg bly, eller nå.





I torsdags morgon, redo(???) för en ny dagis dag..

Fredag morgon, superfin i mammas pannband =)

...................................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0