Knäckt som en kakao

Idag har jag jobbat 9-15. SEn for jag å hämtade lillan på dagis med cykel, sen cyklade vi till erika&vegge en sväng. Lilly hade bara sovit 40 min idag på dagis... Kaaaos. De var inte lätt att få i henne middag med det har-sovit-på-tok-för-lite-humöret. Kring fem tiden dalade min energi, jag började må super duper hyper illa, försökte att däcka i soffan, men de gick bara 10 min för Lilly var så trött och tjurig och krävande.

I flera timmar gnuggade hon sig mot saker, soffan, Lova, mig, kuddar, täcken, för att hon var så trött. Men hon somnade halv åtta utan större blessyrer. DE, min vän, ska jag säga var grymt skönt och uppskattat. Jag fick mig en dusch, fick undan lite i köket, men de är fortfarande ett stooort diskberg, men det får ödet ta hand om.

jessica har sovit här i två nätter, då mamma jobbat på nolia. De är bra att ha henne här, Lilly håller sig underhållen och jag får saker gjorda. Och lite sällskap är inte fel, nu när Fredde är borta. Men ikväll är jag helt allen, känns lite konstigt.

Men jag är ändå så trött, inom en 40 minuters period kramar jag nog kudden och dreglar lite i drömmar om vackra ställen, kläder och skor.

De blev en konstig middag för mig idag, mådde så illa och var inte sugen på resterna som fanns. Så de blev hårdbrö mackor med tonfisk. Och en kopp te. Nu suger suget efter chipsen, men jag ska nog äta mig en bappelsin istället.



......................

Igår slängde jag ihop nå Rutiga Blåbärs Mazariner, de blev very smarriga!



.......................................................................


Kommentarer
Postat av: Anette

tror ja sparar moderkakan å sätter den på vindrutan till hennes bil :)

2010-08-11 @ 21:35:25
Postat av: cetty

Va bra att kakan blev god! Få se om jag får ändan ur vagnen o komma o smaka innan den är slut!

2010-08-12 @ 11:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0