Kompis det går bra nu

Idag känns det bättre.

Igår när Lilly vaknade efter lunchvilan (jag fick väcka henne kvart över tre, men hon var sviiinigt trött), så kramade jag henne länge. Det är inge roligt att vara ovänner, hoppas hon glömt bort det =) Sen lämnade jag henne hos mamma några timmar, jag var bara tvungen att få vila och andas ut lite.

Det tog 30 min innan hon somnade på kvällen igår,men hon var lugn och snäll och gormade på i hennes egen säng. Jag låg brevid och låtsades sova, tillslut somnade hon sittandes för att hon lyssnade på en jävla granne som körde motorsåg. Jobbigt med vissa grannar, klipper gräset och kör trimmer och snöslungor och motorsågar kl åtta, nio och tio på kvällarna. GRRRRR !! 

HAr iaf haft en jbbig dag på jobbet, tuuusen olika konferenser arr hålla reda på, med olika förmiddags fika, lunchtider, eftermiddagsfika och middagar på  olika ställen utspritt över hela storforsen. Jag är inte i form, det är något fel med min kropp.

Är hela tiden trött, yr, dåsig, illamående, ont i magen, dålig aptit, ont i huvvet, svag och orkeslös. Försökte ringa någon idag under teletiden, men de går ju då inte att få tag i nån. Paaah. idag fick Lilly också fara till mamma en stund efter jobb & dagis, jag är så sliten och håller på att falla ihop och somna ståendes på jobbet. For hem och sov en halvtimme, kokade kaffe och hämtade henne.

Lilla vännen, hinner ju inte träffa henne när jag ska vara så slut hela tiden. Hon somnade som en liten gosig björn efter vällingen idag, hoppas hon sover bra inatt för de har hon inte gjort på länge =(

fasen också, har glömt att duscha sen hon somnade, jag som trodde att jag skulle få gå & sova nuu..


Gungeligunggung =)

................................


Kommentarer
Postat av: Anette

Ja storleken varierar lite, men 56 är som lite gränsfall på vissa på plagg så jag köper 62 åt han, är dom förstora nu så växer han ju in i dom rätt så snart.

2010-08-25 @ 21:54:24
Postat av: JULIA

Hej! Ja, skorna finns kvar. Dom är använda 2 gånger, sen har dom bara stått i garderoben, så dom är i bra skick. Mejla mig om du är intresserad.

2010-08-26 @ 08:16:53
URL: http://juliasblopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0