Lill-spjuvern in the house

Jag ska säga dig att det var hemskt jobbigt att kliva upp imorse, tur att jag drog mig själv i nackskinnet och klev upp, annars hade jag försovit mig. Lyckades komma ifrån jobbet kl 14:15, har haft en tung dag, har varit så trött i kroppen och knoppen.

Började kl 15 med matlådorna,blev klar kl 19. Men då gjorde jag även Lillys middag och gav henne den. Idag bled det Flygande Jacob med Råris & Råkostsallad. Och en Fläskfile gryta med färska haricot verts, persilja och tomater, med kokt färsk potatis.




Nyss somnade Lilly efter 40 minuters sövnings process, jag hörde länge hur Lilly gapskrattade, så brukar det bli när Fredde ska söva henne. Tillslut fick jag rycka in, då tog det 5 min tills hon somnade.

Imorgon är jag ledig, skönt, ska försöka för fasiken ta mig upp till Hugo & Filip nån gång, och kanske Vilja med mamman är hemma =) Sista veckan innan skolstart på universitetet..huuufa.

..............


Kommentarer
Postat av: Sandra - Filip och Hugos mamma =)

VI är hemma och degar =)

2010-08-23 @ 07:55:23
URL: http://filipsmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0