Lockar till salu

Ihelgen har det varit fullt upp som vanligt. Jobb till 12.30 igår, sen hann vi med lite besök. Sedan var det dags för söndagsrutinerna igen. Slut på Freddes semester vilket betyder att halva söndagarna går åt till att laga matlådor åt F.

Imorse drog han iväg för arbete. Lilly frågade efter honom när hon vaknade och under dagen, hon har ju som bara varit med honom i fyra veckor nu. Men de är skönt att vardagen är tillbaka, tack för fan för det! Det är skönt att kunna landa ordentligt med rutiner igen.

Idag har jag varit ledig och det regnande dessutom, väldigt skönt. Jag har blivit lite less på att packa handdukar, badkläder, matsäck, hink och spade och solkräm. Idag har vi bara kunnat känna lugnet oh göra mycket men ändå lite. Jessica kom hit på morgonen, vi år frulle sen for vi till jan&cetty. Sen på affären, hem och lägga Lilly.

När hon äntligen hade somnat så bakade jag och jessica ChokladKokosTosca Kaka. Muuuums, lätt nästan den godaste kakan som finns. Mjammi.


Lagomt sega, chokladiga knäckiga kokos kola underverk.

Sen drog vi ut på en cykeltur och slutdestinationen var pappa&helena där vi senare åt kycklingsalsa. Nu efter många diverse göromål inför morgondagen med dagisstart och jobb 9-15, sitter jag & jessi djupt nersjunkna i soffan med två pringles rör. Plus några tosca kaka bitar i magen. Kaka !

.....................


Kommentarer
Postat av: Ulrica&Lilly

Ge mig receptet nuuuuuu!

2010-08-11 @ 15:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0