Lukten av klädaffär

Fick återigen inandas av min näsa idag. Har inte vart på stan sen i februari..haha, komiskt egentligen.

Idag när vi lämnat Lilly hos Erika & Vegard for vi med golfen till storhedn, vi iddes inte fara in till stan. Hade inte heller så mkt riksdaler att spendera, så de var lika bra. De blir så ruggit myche rullning på pengarna på stan, på storhedn finns de ju liiite mindre utbud iaf =)

Aja, är grymt trött nu, ska upp kl 6 och jobba imorgon, de kändes grymt möttot meen, nu är de bara denna helg och tre dagar nästa vecka kvar på schemat. Skönt faktiskt =) men jag är djupt tacksam att jag fick möjligheten till arbete i sommar iaf.

Här är lite av de som kom med hem, hela golfen (kombi) var då full med grejjer, men mest mat, gode mycke mat.


Grymt söta strumpor och två nya toppeluvor till lillan, de början behövas.

Fräna khaki gröna cargo byxor och randiga tumvantar.

Mörklila lång tunika. Tror jag tog en storlek för stor, hoppas den krymper lite i tvättn =)

Skit söt tunika, 79 kr, man kan inte klaga =)

Vårat mat-kvitto, he var som rolit, för jag plockade massa nyttigheter som jag skrivit på listan, och Fredde lade ner risgrynsgröt på tub, en läsk, och ett sexpack powerking =) haha, morg

Fredde ville så stolt visa upp sin smarriga kvälls-silliga-macka =)

Bäst att gå och sova dåm man ska ju snart upp..fy bubblan.

...............................................


Kommentarer
Postat av: Jessica HEdman

Det lät jusom en kul dag....

2010-08-21 @ 16:29:15
URL: http://jessicagalaen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0