Schvajnit troett

Idag var jag ledig och de var supervarmt och fint väder så vi packade väskorna oh drog till bodens ute bad igen. Det är så härligt att va i solen, solen, solen.

Jag gillar att bada i pool. Man blir som ett litet barn igen och kan slappna av ett tag. När jag & jessica sedan prövade bubbelpoolen slappnade jag av ordentligt i det ohyggligt varma vattnet. Lilly trivdes i vatttet och Jessi likaså. Pappa Helena var också med, men den sistnämnda tyckte nog att vattnet var lite kallt =)

Sen for vi en svängom till dollars, vilket resulterade i en stoooor stor johnny cash som nu hänger på vår teverums vägg, med sitt långfinger i luften tillsammans med en häftig grimas.

Sen åkte vi till dagens födelsedagsbarn Anna. 15 år fyllda. Nu är vi äntligen hemma, Lilly somnade just, hon var vaken hela vägen hem, så hon kom lite sent i säng. Vilket inte är så bra, eftersom hon på några dagar ska börja dagis igen, och måsta upp kl 6 varje dag. Nu är hon van att somna typ 9, och sova till typ 9. (Lilly sover ej tydligen, efter några tysta minuter hörs nu en jollrande sång från sovrummet).

Det är med många och tunga suckar jag ska jobba hela helgen. Upp imorgon kl 6, jobba till tolv. Sen tillbaka och jobba 17 till 23. Sen upp söndag igen och jobba 7 till 12. Bajs.

Nu hoppas jag att den lilla fröken ek vill somna snart, för de kommer jag att göra inom en snar framtid.

P.S: Jag riktigt skäms över mig själv, jag har knappt fotograferat NÅ i sommar, har helt enkelt inte haft energi att ta med mig kameran på olika utflykter och tillställningar. Så ni får hålla till godo med gamla bilder :)




Fredde och Lilly aug förra året. Kolla på de små underbara knubbiga benen =)
...................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0