Bara en hälsning

dagen föe julafton. Lilly är på dagis, Lova hos dagmamman. Måste hinna äta frulle innan jobbet. Förra veckan gjorde jag ju lite research på nätet om barn med sömnproblem. Jag hittade en del intressanta fakta från andra mammor. Lillys dåliga sömn kan tillexempel bero på Magnesium brist eller Omega 3 brist. Såå..

Jag hittade på en hälsokost sida ett kosttillskott för barn:

Barnens egen fiskolja!

Eskimo Kids är ett kosttillskott utvecklat för växande barns behov av fettsyror. Med Eskimo Kids får ditt barn ett balanserat tillskott av omega-3, omega-6, vitamin D och E. En tesked om dagen räcker. Tutti-frutti-smaken passar även de minsta.

Eskimo-kids är ett dagligt kosttillskott

  • Ren, naturlig fiskolja och rapsolja för alla barn mellan 1-12 år. God tutti-frutti smak som barnen tycker om
  • Rekommenderas speciellt för barn som inte äter fet fisk flera dagar i veckan. Innehåller de livsnödvändiga omega-3 och omega-6 fettsyrorna.
  • Kompletterad med vitamin D och E.

Nu efter middagen i två dagar har hon fått sina "miner" (vitaminer). Och jag vet inte om det är en slump, men dessa nätter har hon sovit och inte vaknat förrän kl halv fem och kl 6. Sen somnar hon om tack och lov. Tänk om detta kan vara lösningen? Vad tror ni? Hoppas att det håller i sig iaf =)

Nu, frullebulle sen jobba sen julafton i Moskolajärvinen
....


Kommentarer
Postat av: cetty

Man måste prova sig fram och fungerar det så varför inte? Alla vinner ju på det.

2010-12-23 @ 14:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0