En bättre dag

Inatt vaknade inte Lilly förrän kl halv fem. Jag stapplade upp i sömnen och kände att de var kallt i huset. Jäkla pellets panna, inget att lita på. Lillan låg ihopkrupen utan täcke och det var kallt i hennes rum. Huvva. Jag stoppade om henne ordentligt så somnade hon om. Till kl kvart i sju.

Även fast det "bara" är 15 minus idag så syns nästan solskenet lite! Igår va ju årets mörkaste dag, de kändes i kroppen då man gick som i dvala hela dagen. Men idag är det faktiskt ljusare ute och de känns i kroppen också.

Igår slängde jag ihop en lasagne till middag, sen rullade jag köttbullar A´La Farmors Recept och gjorde revbensspjäll till julafton. Och all den andra maten vi skulle ta med ä inköpt. Skönt, jag ha skrivit upp allt på en lista vad som ska göras inför julen. Jag har betat av några saker faktiskt. Men har inte packat något ännu, de får jag göra imorgon kväll.

Aja, Lilly trivdes bättre idag på dagis men hon har börjat tjura ihop som fan när jag ska klä henne och vi ska åka.

Nu, göra mig klar, gå till jobbet. Grattis Moster Cetty på din Födelsedag =) Vi syns sen!

Flummiga Brudar =)
...


Kommentarer
Postat av: cetty

Tack tack! Bra att Lilly sov längre o att det gick bättre lämna henne på dagis. Hoppas det håller i sig.

2010-12-22 @ 13:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0