En tuff jul

Nu sitter vi hemma utslagna i soffan och tittar på Pippi ( Fredde sover). Vi har vart borta sen julaftonsmorgon. Våran julafton blev tyvärr sömnlös på natten, och trångt vid middagen så ojoj. Aja, när vi äntligen kom hem igen med fullproppade bilen så for vi till mamma och öppnade paket och åt julgröt.

Sen for vi direkt till pappa&helena med Lilly och hennes grejer. För Lilly skulle sova där eftersom jag och Fredde lite impulsivt bestämt oss för att gå ut på byn. De var mycket trevligt.

Men nu är vi så trötta efter en helg med lite sömn, stort pådrag och mycket hit& dit och ouppackade grejer.

Måste ta mig in i köket för att gräva fram nå middag. Men helst av allt skulle jag bara vilja lägga mig och sova.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2010-12-26 @ 16:48:50
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

Att ni orkade fara ut efter en sömnlös natt men det var ju erat eget val.Hoppas ni hade en trevlig jul trots att det var trångt kring matbordet och svårt att sova.

2010-12-27 @ 11:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0