Hey Ruta Ett

Nu blev det så att vi tillsammans ställde in den stora sängen till Lilly. Hon var överlycklig över den och skulle provligga hela tiden med ett leende på läpparna. Nu när hon skulle sova gick det två minuter innan hon sprang upp igen.

Jag fick hålla på en halvtimme att stoppa henne, och sen sitta brevid och sjunga BäBä för henne tills hon tillslut somnade..Gaah, får se hur denna natt blir. Hoppas att hon inte kliver upp när hon vaknar, hon lär ju vara i sömn då och kanske snubbla, eller så hinner hon bli pigg när hon är uppe och traskar, och blir svår att söva igen. Jag hoppas även att jag inte ska behöva sitta och sjunga en halvtimme varje kväll. Förut somnade hon ju själv...

Detta blir ännu en resa för striden mot sömnen, jag hoppas att den går smärtfritt!!




...


Kommentarer
Postat av: cetty

Hon kommer nog att vänja sig med sin nya fina säng.

2010-12-15 @ 07:58:59
Postat av: Lillasyrrrran

Hoppas att hon kommer sovav många sköna nnätter i sin fina nya säng. Jag har faktiskt haft den en gång i tiden. Fast det var ett tag sen. Hälsa tuuusen kramar från Hästa !

2010-12-15 @ 12:59:37
URL: http://jessicagalaen.blogg.se/
Postat av: Tanja - IF YOU CAN DREAM IT YOU CAN BE IT

Hejsan! :D Hur ska du fira din jul i år? :D Kram

2010-12-15 @ 13:18:41
URL: http://tanjaanderssoon.blogg.se/
Postat av: lovisa

haah söt!

2010-12-15 @ 13:35:32
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0