Inge roligt

Inatt har Lilly sovit dåligt, hostat som bara den. Jag var själv så halvdöd och trött så jag märkte knappt hur mkt hon hostat. Dessutom var det bara 1 ml kvar av hennes hostmeducin, hon fick det och jag tror att det hjälpte lite.

Imorse när hon vaknade halv sju var hon kokande kokhet. Huvva, hon ville knappt ha vällingen. Jag for till jobbet, Fredde och Lilly var hemma båda två utslagna i soffan. Hon har bara ätit lite välling och druckit lite saft. Hon har sån feber, hon bara hänger lilla gumman.

För en stund sen somnade hon i soffan med erika. Det var ju bra, men får se hur hon sover inatt då. Måste försöka ta tempen på henne så natt hon inte har farligt hög feber.

Aja, jag är förberedd på en sömnlös natt. Bara hon blir frisk snart..


En gammal bild på en frisk och pigg Lilly.

...................


Kommentarer
Postat av: Jessiie

Oj oj det var inte kul alls ! Hoppas att hon kryar på sej. Hälsa kramar från Moster Hästa :)

2010-12-28 @ 11:04:48
URL: http://jessicagalaen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0