Julen är här

Så känns det verkligen i detta hus. I Fredags var Sarah här, vi drack två glas vin, såg på film sen sov hon över. Våran juleskinka är griljerad och välsmakande. 

Igår var jag med Sarah i stan och trängdes i julehandeln. Hon fixade de sista klapparna men jag köpte bara lite mat som vi ska ha med till julafton. Fredde var hemma och bakade pepparkakor med Lilly och var ute och sparkade. Igår kväll slog vi in de resterande typ 1256 st julklapparna.

Och min egen komponerade julskiva har spelats på hög volym hela helgen.

Idag skottar vi snö, tvättar, diskar, dammsuger, dricker kaffe, äter aladdin låda och sen ska vi klä granen hos pappa när Lilly sovit.

Fjärde Advent idag, och julen har verkligen tagit över vårat hem. Jag älskar Julen !



...


Kommentarer
Postat av: Am

2010-12-19 @ 12:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0