Känn lugnet

Ja, idag känner jag lugnet. Igår var det ju bak-dag, sen var vi på Jessicas lucia tåg och grötfest med gamlingar och allsång. Fredde drog för luciaparty i Kronogård igår kväll. Men han är tvungen att komma hem imorgon mitt på dagen eftersom jag ska vara kl 17 på hotellet, på julmiddag med jobbet..

Idag efter jobbet for jag och hämtade Lilly på dagis, sen hämtade jag mamma och vi lagade mat och åt den =) Sen har jag diskat, tvättat och sett lite film. Vi blev slöa och bäddade ner oss alla tre i soffan under täcke med kaffe och pepparkakor.

Nu ska jag se Idol finalen, om jag orkar vara vaken till slutet. Jag brukar ge upp när Circus Möller börjar, de är ju sämre än sämst.

 
Så här bekymrad såg lillan ut under sitt luciatåg, det är ju läskigt när alla vuxna står oh tittar =)

Lilly var den minsta (men den bästa =)

På väg till Mosters Luciakväll

Lucian Jessica.

Lilly busade runt i kyrkan =)

................................................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0