Tippetippetitapp

Igår började min 75 %iga arbetstid. Men idag var de tvugna åka iväg själva idag så jag blev typ ledig. Men de känns då så skönt att ha ett trevligt arbete att gå till, bara runt kvarteret. Skönt att få strukturera upp vardagen, med dagis rutiner, middagsplaner, och att jag kan åka hem och lämna bilen i garaget. Att inte behöva köra till byn till utbildningen eller till stan för att jobba mitt i smällkalla vintern. Även om de blir 30 minus så kan jag nu gå till jobbet.

I veckan har jag hunnit vara till Kvinnokliniken i Piteå för att återigen kolla upp magen. I höstas hade jag ju en inflammation i livmodern, då fick jag meducin för det. Men de blev som aldrig bra, har haft en molande värk i magen och vissa dagar har jag varit liggande p.g.a detta.

Så jag fick en ny tid. De hittade ingen vätska in tha livmoder. Förra året fick vi ju sova en natt på akuten, då hade jag mest troligt en inflammation i blindtarmen. Läkarn trodde att det kunde vara en slags kronisk inflamma i blindtarmen som spökade nu. Och så även påverkat höger äggstock som ligger nära den. Så jag fick två olika antibiotika med starkare grader.

Om det inte blivit bättre efter det så skulle de gå in till blindtarmen i sån titthålsoperation för att titta till den. Ååå, vilket bök.Hoppas att de blir bättre av antibiotika x 2 nu då.

Nu idag fick Lilly vara hos mommo en stund, jag skulle besöka Amanda på hennes jobb. Resultatet av besöket blev detta:


Före

Efter =)

hahaa,supriseee! Senast jag hade så här kort hår var hösten 2007, jag kände att de var dags igen. Nu måste jag bara vänja mig och få in nån cool färg i håret. Typ färgen en lugg.

..


Kommentarer
Postat av: Lotta

Vad jobbar du med? :)

2010-12-02 @ 13:10:14
Postat av: Sandra - Filip och Hugos mamma =)

Men snajsigt mama!! =)

Hur snyggt som helst! du passade skita bra i den där frisyren. Måste ses, när barnen är friska och vi är pigga =) kramar

2010-12-02 @ 14:22:25
URL: http://filipsmammas.blogg.se/
Postat av: annelie

DEt vart jättefiiint :) Kram jessica

2010-12-02 @ 15:10:29
URL: http://loveisretard.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vad fin du blev i håret, och hoppas att dom hittar felet med magen!

2010-12-03 @ 08:02:35
URL: http://hannovsky.blogspot.com
Postat av: Ville Niskanen

Mycket snyggt! Ramade in ansiktet fint också!

2010-12-15 @ 13:29:49
URL: http://villeniskanen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0