Damn you J.B !!

Varför är VI dissade av John Bluffen Blund ?? Lilly har sovit dåligt hela veckan,och nu idag börjar de nå toppen av berget som snart svämmar över i en rasande vulkan !! Inatt sov hon extra dåligt,å när hon väl somnat ordentligt kring fem så ligger Freddy å snoozar länge så att Lilly vaknar kring sex.Detta betyder ju att jag åxå var tvungen vakna,precis då jag somnat.Huvudvärken tar över mitt humör idag,å Lilly verkar inte heller stråla precis.

Är det någon annan som haft såna sömnproblem som Lilly ? Vissa säger ju att sånt kommer i perioder,men här i vårt sovrum så har vi knappt perioder då hon sover bra.Med bra menar jag att hon inte vaknar mer än kanske en,två ggr/natt.Jag vet ej vad som är fel.Har provat rapa henne efter vällingen,men de kommer aldrig någon rap.Hur ska jag få ut den? Jag kan ju inte precis stå å skaka henne upsidedown å hoppa runt när hon somnat så gott.

Jag hoppas att de vänder snart,för jag är i stort behov av ordentlig sömn igen.Mer å mer går jag sönder för varje dag,alla vet ju att man inte klarar sig utan sömn.Fredde sover ju med hon när han är ledig,men jag kan ändå inte sova.Nä usch vad de kändes tungt idag.Huvudvärk,sömnbrist,Fredde är borta tills imorgon natt.Väntar på bättre tider..Och John Blund tack,om någon ser den typen så skicka hit honom ögonaböj !!



Så här ser han tydligen ut,(den frånvarande jäveln) om ni inte lyckas fånga honom kanske ni lyckas ta hans sömn-pulver-påse och sälja den dyrt till oss !!

..............................................................................................................................


Kommentarer
Postat av: cetty

Ja det är för jävla jobbigt när man inte får sova! Men en del barn har ett stört sömnmönster och det går om-kanska är en klen tröst mitt i nattvaket men det stundar bättre tider!

2010-02-12 @ 12:51:49
Postat av: Anette

Japp,jag va gravid när vi firade jul tillsammans, mådde väl si så där då så de va bara att försöka spela som om ingenting hänt :)

2010-02-12 @ 16:16:23
URL: http://monkeymama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0