Harmoni

I fredags var jag , freddy å carina en snabbis till piteå.Vi stressade mest runt å letade sakerna vi skulle ha.Sen handlade vi på nyöppnade Willys.Men jag blev besviken.De hade ingen laktosfri mjölk ! Inga stora paket bregott ! Inga havrekakor what so ever ! Ingen beasås ! Det var jätte konstigt uppbyggd å planerat,allting var ihop tjorvat å fel organiserat,som allt var ihop blandat å man hittade ingenting.Det var en liten affär om man jämför med luleås,så fanns där ingenting ! Nästa gång blir det Lule igen !

Lördags morgon,Freddy far med Daniel å Dennis till Härnösand för att hälsa på deras pappa.Där är han ännu,just nu på ett dop av lilla Ricardo.Sedan ska de köra hem å kommer fram ikväll nångång.Jag hoppas på inte så sent,för jag är verkligen less å sliten å behöver få vara ledig litegrann.

men igår hade jag Lilly å Jessica en harmonisk dag.Det kändes då så iaf,Jag kände harmoni i kropp å själ,och ett allmänt välmående.Även om jag var tvungen att diska * 2,laga mat * 2, skotta,dammsuga å tvätta.Vi var hemma å knogade på i lugna takter,å sen mellan 14 å 15 var vi ute å skjutsade Lilly i pulkan å skuttade i snön (Jessy å Lova).

men idag är jag tröööött.Lilly har gnällt hela natten å knorrat på i sin säng.Och sen kring fyra snåret så skrek hon ett bra tag,tills hon fick alvedon,mkt tröst å en hård tillsägelse.Då störtade hon ner mellan jag å Jessy.Men hon sov dåligt efter det åxå.Sen vaknade hon kl 7,å bajsade ner sig i sängen.Jag å J låg utslagna i sängen men då var de bara upp å börja tvätta å rengöra sängen å lillan.Sen har hon gnällt hela morgonen och varit ett monster.Nu sover hon i vagnen i sovpåsen i hallen.

Å jag sitter å håller på att somna.Intressant helg vaaa =) Fredde var så envis å köpte dyr oxfile å fredags,den var ju iofs på xtrapris men jag tycker ändå de är för mkt att spendera på en liten köttbit.Speciellt eftersom jag inte tycker om oxfile,även om den är välstekt så smakar det för mkt DJUR på något sätt,de känns som att jag tar tuggor direkt från ett levande djur som sprattlar i munnen på mig och pyser ut blod.Usch.Men jag åt en bit iaf.

Nu känns de som att livet börjar komma tillbaka efter veckor av sjukdom å trötthet.Vi får hoppas att de inte vänder igen.OM bara Lilly hade sovit bättre under henens 15 månader i livet,så skulle jag vara en mkt piggare människa som har lättare att ta tag i det vardagliga livet.Men ni som inte haft en icke-sovande bebis vet ju som inte hur jag känner å hur trött man blir.Lyllos er ! Men nähää,Lyllos mig som har en sån fin dotter ! Tji fick du =)

...........................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0