Internet beroende??

Visst är de konstigt,man börjar ju fundera om man har ngn konstigt internet beroende.Nu när vårt internet bara funkar typ nån gång varannan dag,så jublar man högt när de väl går igång.Man får tillslut ett kryp i kroppen,bloggar som man vill läsa (vad gör alla ens vänner),kolla mailen,leta jobb,å kika runt på fejjan.Jag kan inte heller uppdatera er i min dagbok dagligen om vad som händer i vårt hus.Lilly utvecklas så mkt nu,nya otroliga grejjer varje dag.Igår var hon på strålande promenad humör och gick flera ggr till och från hennes rum och köket.Till er som ej vet hur långt de är,så är de ganska långt för en ny stjärna på två ben.Ut från köket,genom hallen,genom en lååång korridor,å sen in i hennes rum.

Å Vilja har ju fyllt ett år å allt,herreminje,jag är säker på att de hade en underbar dag,det var så synd bara att man missade hennes stora dag =)

I fredags gjorde vi nog inte ngt speciellt tror jag.Lördag städade vi köket,torkade alla räfflade skåpar schvinit noga.De fastnar som karlssons kalas klister matrester å damm på de jävla springorna som finns på varje lucka.Listerna torkades,och fläckar (på våra vit målade strukturväggar).De var så skönt att få de bortgjort.Sen när Lilly sov lunch så fick vi ner i källaren,Freddy knuffade ut vår stoora tunga 50-tals frys från väggen,för att städa under den.Detta är ej gjort sen vi flyttade in,vilket alldeles snart är två år sen =) Haha,jag befarade det värsta med tanke på Fläskängrarna,som verkar ha slott byggda i vår källare.

Men,de enda som fanns där var en gammal dammig negerboll,och fullt med pärlsocker.Skööönt ! Sen packade vi våra väskor igen för att övernatta i Älvsbyn på Johnnys födelsedag.




Vi var hos Johnny men följde Carina hem för att lägga Lilly där.Vi ville ju som tillbaka till kalaset,men hon somnade inte på 1,5 timme.Tillslut var kl 21:30,då gav vi upp å lät Carina ta över.KL 22 hade hon somnat tillslut.Jag gick gem från Johnny kring halv tre.Sen kom två gode berusade bröder hem å Fredde la sig i min (Dennis) ganska trånga säng.Fredde har en tendens att inte gå å flytta när han druckit å sover.Tyvärr så lägger han hela tiden dessutom över sina tunga avslappnade armar å ben på min stackars lilla svaga kropp.Så jag gav upp tillslut å lade mig på soffan.

Fick inte mkt sömn den natten,meen,what to do =) I veckan vet jag inte vad vi ska göra,diska lite,tvätta,gå ut å gå.Förhoppningsvis få tummen ur å fara till Cetty,å till ERika å Vegard.Det är Freddys sista vecka hemma.På söndag far han till Gällivare igen å blir borta på veckorna.Det är inte roligt,men vi är då bara glada att han har ett jobb.Det finns inte en chans att vi skulle klara oss nu om han blev arbetslös.

 

                                                                    En ute kväll i snön :)

Mycket ointressant babbel blev de idag.Sarah,jag har tänkt ringa er ända sen i torsdags,men av någon anledning har jag varit konstant stressad å upptagen hela helgen =) Call me !

Kommentarer
Postat av: Mama räka

I call u ! Hade ändå tänkt göra de snart idag, håjres babe !

2010-02-08 @ 11:02:51
Postat av: Anonym

förresten ja gilla att de var en mumsig choklasboll bakki frysen, hahaha...gotta ! Va duktig Lilly är som spatserar så mycket nu, vill hem å se !! kramas å pussas me lilltjejen ! Saknar er, vill träffas snart ju ! Hur gör djur? Får abstinens efter er...tår i ögat...

2010-02-08 @ 11:05:10
Postat av: Jessica Hedman

Ja.. Men det ä så himla bra om man inte ids rosta frallor,hälla upp fil eller nå=) då taer man ser bara köttbuller och en ost,så äre klart=)

2010-02-08 @ 20:20:38
URL: http://jessicagalaen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0