Urk !

Finns det något värre än magsjuka ? Hela veckan har jag mått dåligt men igår brakade det lös ordentligt.Tror aldrig jag haft så kraftig magsjuka,trodde att jag skulle gå av.Det var tur i oturen att Fredde var tvungen stanna hemma från jobbet igår p.g.a kylan.Annars hade de inte gått alls.Han fick ta hand om både mig å Lilly,han är så duktig vår familje fader ! Men idag var han tvungen att fara.Så jag måste bita hop å vara med Lilly.Mår fruktansvärt illa ännu,är svag å yr.Men jag spyr då inget idag,de tackar vi för !

Sen när vi just lagt oss fick Fredde ett tråkigt samtal,att hans mormor somnat in.Så tråkigt,vi sörjer idag med ett tänt ljus för den underbara kvinna som förde alla de underbara människorna till oss !

Har fått i mig en kopp med blåbärssoppa å havregryn,å tre korvskivor.Igår fick jag i mig tillslut på kvällen ett glas vatten å ett glas blueberrysoup.Men nu är jag inte sugen på något alls,förutom Pizza,Skrovmål å fläskfile =) Hmm,svårt att fixa,någon frivillig som vill komma med ett skrov ? =)

Åsså denna jävla kyla.Har ju inte vart ute å gått på veckor känns de som,förra veckan var vi förkylda.Sen en massa kyla hela tiden,å nu denna oturs vecka.

Nu måste jag försöka vara med Lilly,hon snorar å luktar bajs å håller på få tand tror jag,sådär lämpligt när jag inte ens orkar stå på benen =) Meen,de kunde ha vart värre,säger dom som vet.Ha en bra dag,och kom inte hit om ni vill ha hälsan i behåll =)

...........................................................................................................................................



Kommentarer
Postat av: Jessica Hedman

aa det gjorde hon=) Typ som nå mongo eller nå?

2010-02-25 @ 20:04:59
URL: http://jessicagalaen.blogg.se/
Postat av: Jessica Hedman

TackarTackar=)

2010-02-26 @ 11:43:16
URL: http://jessicagalaen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0