Skinnbit i palten.

Var ett tag sen jag plitade här har jag kommit på =) Mitt huvud har bara stått väldigt stilla på den fronten men gått i högvarv om mycket annat.Sen har internet inte funkat på flera dagar,men nu äntligen !

Förra onsdagen kom snön,jag fick barnvakt av jessica för att gå ut å skotta på eftermiddagen.Sen när Lilly somnade kl 21 så fick jag glatt dra på mig täck byxorna å gå ut å skotta igen.De var såå mkt snö,även om jag redan skottat en gång den dagen.Å så fort jag kastade undan snön så blåste den tillbaka rätt i fejjan på mig.Sedan när gården var klar så var det en låååång vall som var 40  cm hög,å hårdpackad på infarten till gården.Jag fick springa in var femte minut å höra så att Lilly sov,men då jag började med den feta tunga remsan så fick jag nog.Precis när jag stod å grät lite i snöyran så kommer Fredde oanmält hem från Gällivare,en
dag för tidigt.Jag log och tackade den som skickat honom till mig.

Fredagen trotsade vi kylan,lämnade Lilly hos mamma å drog på matshopping.willys,systemet sen hem igen.Lilly skulle sova hos mamma,så vi blev helt plötsligt lediga.Hmm..What to do? Vi bjöd hem Anna å Jocke på tonfisksallad å vin.Vi spelade lite spel å pratade barndom.Trevligt.

Sen lördag sov vi till tolv (får man sova så länge??),sen upp å hämta Lilly,for till pappa,sen hem å göra mig klar för att träffa flicksen hemma hos Sandra.Mat,tårta,spel å hallondrinkar.Nice! Men jag for dock hem kl 22.30,var så sömnig å sliten.

Söndag fyllde pappa år,vi gick ner dit å sen inget spec alls.Hade sett framemot den fjärde Johan Falk filmen,jag är säker på att de sa att det skulle visas 6 filmer.Men nää,istället var det en Wallander film ! Men de var då lika bra,för vi fick hålla på å tjorva med Lilly till kl 22.30.Hon vägrade somna,men då 22.30 stor sket hon diarre,så det var väl det som var felet.

Idag har jag lilly å lova varit till byn å besiktat bilen.Inte en enda anmärkning ! Sen var vi hos carina till kl 16,å hann träffa Sally en sväng ! Kl 16.30 började jag med en palt sluring,tänkte bara göra lite middags mat men de blev 47 st.Så nu är vi mätta å palt schveemiga,å Freddy får potatis klumpar med fläsk i lunch lådan.Han är förresten i Kåbban denna vecka,grymt skönt att han kommer hem till oss på kvällarna.Han var så duktig å hjälpte mig med palten.Men duktig,de är han jämt min duktiga kille !

...................................................................................................................................................

Kommentarer
Postat av: Jessica Hedman

Asså jag tyck er inte min design passar mej=( S¨jag tar nog och tar bort den! får jag det?

2010-02-01 @ 19:33:47
URL: http://jessicagalaen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0