Spöket

De e jag det.Man är ju likblekast så här mitt i vintern.Och jag vill inte sola solarium för jag har hört att de e faarligt =) Jag får gott vänta till vårens härligt varma soliga dagar,då man kan slänga sig i en driva å sola.Tillsammans med en sprakande eld och lukten av nygrillad korv.Tills dess får ni skrika av skräck när ni ser mig,men jag lovar,jag är inget spöke,ännu !!



Såhär känner jag mig idag.



Men jag längtar tills jag får känna mig såhär =)

ha en bra dag i vinterkylan !

............................................................................................................................


Kommentarer
Postat av: cetty

Alla ser väl ut som spöken den här årstiden gulvita i nian o blåa under ögonen. Det kommer bättre tider!

2010-02-10 @ 15:04:29
Postat av: Lotta

Det finns ju brun utan sol, prova med det!

2010-02-10 @ 17:13:42
URL: http://gretaturbo.blogg.se/
Postat av: Morsan

snart är det sommar alltt går så fort nu kram ock go natt

2010-02-10 @ 21:03:32
Postat av: Hanna

Jag är inte heller så förtjust i att sola solarium, men använder brun utan sol! Både Nivea's och Dove's tycker jag funkar jättebra, och dom är ju inte hutlöst dyra heller som många "fina" märken är :)

2010-02-11 @ 22:45:44
URL: http://hannovsky.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0