375+479+2500+1376=0 kr kvar

En ny vecka,med lite nya slantar på kontot.Men de blir ju tyvärr inte så långvariga =) Nu har månadens räkningar betalats,men de är ju synd att man inte ens får ha kvar de som blev över på kontot,Nääe,de mesta av detta dras den 27e när lån och amorteringar dras.Men , man ska väl vara nöjd så länge man kan betala räkningarna och ha mat på bordet !

Helgen blev inte alls som väntat.I fredags fick jag sova och göra ingenting.Tror jag låg i soffan flera timmar i sträck å såg flera filmer.Sedan på lördag så kom Fredde babe hem! Lite trött å seg var han efter fredagens 50 års kalas,men han körde ändå hem.Men imorse for han igen.Det blev ett kort besök hemma,men varje sekund är ju guld värd ! Igår fyllde finaste Filip två år.Tyckte de var alldeles nyss vi var där för att fira hans första födelsedag.Då var Lilly bara två månader gammal å var en tjock liten mjölk ätande bebis.Nu satt Lilly å Filip på varsin kant av storbordet och flinade åt varandra å åt Sandras fina Musse Pigg tårta =)

Sedan for vi hem å gav Lilly lunch,sen gick vi ut på promenad i en timme i det sköna vädret.Till middag åt vi ugnstekt flärrefile,med en liten improvisation av färdig friterade strpis från Tictac (Pizzeria Shakarone),gott ! Mätt å belåten å lite illamående fick jag mig en dusch medan Freddy la isäng Lilly,sedan vankades det Johan Falk igen med snygga Frank Wagner =) Bra filmer de där,men hade knappast vart nåt utan läckerbaiten Joel Kinnaman =)

Idag ska vi ut å gå en sväng för att skriva ut lite papper hos pappa.Måste till lulet någon dag för att handla mat,får se om jag får mig någon barnvakt,för jag vill inte fara å köra med Lilly när det varnas för blixthalka och massa snö.Nästa födelsedags "barn" är pappa,på söndag blir det kalas igen.Vad ska man ge till en medelålders man som har allt han behöver ?

Det är så ljuvligt att vara hemma med vår underbara prinsessa och mysa på.Måste ta tillvara på varje minut med henne =)
................................................................................................................................................

Kommentarer
Postat av: sandra

hej! skulle verkligen vilja till stan! men när ska de passa? jobbar stängning både ons och tors.. hrm.. tåls att fundera på.. tänkte att man kanske skulle kunna fara på shoppingrunda/matrunda och kanske plantera rumpen i en bio-stol till snabba cash.. vad tror vi om de? kanske fredag??? call mee=) PUSSSS

2010-01-25 @ 14:39:20
URL: http://filipsmammas.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Jag har faktiskt bara varit in här en gång.Anonyma kommentarer är inte min grej vettu ;)

2010-01-25 @ 20:28:20
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0