Dregel,dregel..

Hittade en sida men helt underbart fräna möbler å grejor ! Helt i min stil,äntligen ! Meeen,de kostade som bara själva faan =) De som känner mig vet att jag har konstig å annars stil,om jag kunde inreda som jag ville med ett redigt kapital,så kan jag slå vad om att ingen skulle ha likadant hem som vi =) Titta å njut på mina favoriter !!



En sjukt vacker bokhylla,endast 15900 :-



En fin men epilektisk tavla, 2000 :-



Vacker å färgglad garderob med härliga former,blir min för endast 92000 :-



Jag ÄLSKAR denna byrå..mumma alltså..8400 :-


En klockren stol/fåtölj !! Så vacker.. 22700 :-



Gunga coolt i denna vackra skapelse =) 9300 :-



Underbart snyyyygg fåtölj/stol !!!!! Se på de vackra mönstrena.. 25000 :-


Annorlunda köksstol va =) Snygg som fan ! 6300 :-



En trio onyktra vaser =) Finns i grönt å svart åxå..ca 2000 för alla tre..



En grön fåtölj borde alla hem ha ! 6500 :-


Vad sägs om en spindel till kökslampa ?? Inte tråkig ! 3100 :-





En ful-snygg,men helt underbar säng =) 51400 :- och du kommer sova gott !


Hoppas ni har förstått er på min stil nu,jag kommer att drömma om dessa fantastiska färgglada skapelser inatt ! Kanske man måste ta sig ett lån på några hundra papp å skapa sitt drömhem =) Dream on..Annelie !!


......................................................................................................................................................


Kommentarer
Postat av: sandra

skriker det inte annliit så säg! men varför är dom så sjukt dyra? coola möbler, visst har du en snickare till karl eller hur var det? ;) Fixare Fredrik får ta fram verktygen!

2010-01-12 @ 08:18:40
URL: http://filipsmammas.blogg.se/
Postat av: Anette

Den där byrån med rutor i olika färger kan du ju fixa själv med en sax å kontaktplast :)

2010-01-12 @ 14:46:07
URL: http://monkeymama.blogg.se/
Postat av: Cetty

Åh va roligt att se att du oxå har knasig smak när det gäller inredning. Och att du vågar visa det! Då är vi två som är knasiga!

2010-01-12 @ 17:39:33
Postat av: Morsan

Skitsnygga grejer tänk hårt allting börjar med en tanke,även knasiga byråer ock fräna fotöljer nån har tänkt innan dessa grejer blev till........ Kram till er

2010-01-13 @ 08:10:22
Postat av: Hanna

Nu får du börja fynda på loppis, måla om och snickra till :) Hyllan högst upp var ju grym, och den borde ju kunna gå att göra en egen variant av..på med snickarbältet :D

2010-01-13 @ 08:31:41
URL: http://hannovsky.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0