En ovanlig lördag

Jag trodde att jag inte skulle kunna sova inatt även om jag var själv,eftersom lillan har rört om mina sömnvanor ordentligt.Men enda gången jag vaknade var då Lova var i hallen å bökade sig in i högen med smutstvätt i garderoben.Annars har jag sovit mellan 01-11:30.

Jag pratade med Fredde som var på 50 års kalas igår kring halv ett,å då var han i halvsömn å storfylla =) De var bra att han hade vett å lägga sig tidigt,han var så trött sa han,som har vart så duktig å jobbat 60 timmar denna vecka.Så nu ringde jag å väckte han kl 12,eftersom de blir så att han kommer hem idag med firmabilen! Han blir bara hemma till imorgon kväll,men de är då ändå bra! Hoppas bara han inte somnade om efter jag ringt,vi vill ju ha hem han så fort som möjligt.

Igår kväll åt jag tonfisk pasta framför teven å datorn,bara för att jag kunde.Annars är jag noga med att man ska äta i köket,men varför ska jag sitta där själv å glo in i väggen =) Sen hade jag införskaffat godis å chips,men jag var så dom inte sugen.De blev godis till frulle istället,bara för att jag kan !

Nu ska jag duscha,läänge,helt själv å sen äta.Synd att vi inte har något badkar,det är ju den ultimata avslappnings metoden och värmer upp vilken frusen kropp som helst !





Förra helgen tvär slängde jag å Jessica ihop nå äggfria muffins,men detta blev resultatet =) Aldrig någonsin har jag skådat något liknande! Vi skyllde på de otroligt tunna pappers formarna från Lagerhaus !

.....................................................................................................................


Kommentarer
Postat av: Sandra G

Jag har insett att det är meningslöst att försöka göra muffins utan en muffinsplåt.. Verkar inte spela nån roll om de är billiga eller schvaindyra formar de flyter ut likförbannat! Så testa med en sån vettja ;)

2010-01-23 @ 17:13:56
URL: http://sandragranstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0