Fortfarande design problem ??!

Trodde jag hade lyckats fixa detta problem med min helt svarta blogg (ni är inte blinda) jag är ju inte så kunnig inom detta område,och måste ha råkat fiffla med fel siffror =) Om ni ser vad jag skriver,men de är långt åt fan ditåt --------> så kan ni väl säga till.Om det är ett stort problem hos många,¨så måste jag väl kalla in högstaste expert hjälpen inom detta område =)

Idag har Freddy å Tommy hållt på med Freddys gamla skoter,som har brutit benet å behöver gipsas (svetsas).Och jag springer runt i huset som en yr höna i jakt efter Lilly som helst vill äta sopor,hundkulor och avloppsäckel!

Har tänkt oss en sväng upp till Filip mannen idag,de var längesen vi var där  och Lilly saknar sin karl =) Och Jessica har varit tråkigt frånvarande hela veckan,hoppas hon kommer hitidag så vi får se Lilly gå lite mer !!

Erika har tydligen långväga besök,så jag hoppas att vi hinner träffa dem åxå idag.Sedan blir det lyxigt värre delurre lördags middag bestående av korv å makarones =) Man måste ju äta upp sitt falukorvs förråd innan de möglar =)

Lilly har sovit dåligt inatt men jag försöker hålla huvvet på topp endå.Kroppen värker oh mitt huvud känns sönder.

Förresten,de var väl ett jäkla tjat om min osynliga blogg,men om ni kan se min text men den är långt uppe på sidan,prova att trycka på f5 knappen inne på min blogg,så ska vi se om de blir nå bättre !


Ha en trevlig helg everyone (halva helgen har väl redan gått..)...Carpe Diem !!!

..........................................................................................................................................

Kommentarer
Postat av: JessicA !!

JO, nu ser ju hela texten=) Och det är så himla fint!

2010-01-17 @ 11:28:18
URL: http://jessicagalaen.blogg.se/
Postat av: Jessica Hedman

Får jag göra en ny design? Men jag vet inte om jag her upp den än! ? Men nu är ju texten uppe i bilden;(

2010-01-17 @ 17:04:47
URL: http://jessicagalaen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0