Frusna fönster

Nå hey.Kallt.Jag tror att alla andra också håller med.Tror verkligen vi skulle behöva göra en tråkig investering i tre-glas-fönster..Nu har vi bara nå gammel rackel,en decimeter upp på varje ruta är is i dessa kalla grader.Blommorna i fönstrena fryser till is och längtar till ett bättre hem med varmare grader.Om de fryser om tårna så kanske de inte kan förse oss,men de där som de utsöndrar,vad de nu heter...som är bra för oss.. =)

Idag har Lilly bara tagit två endaste små steg.Bättre än ingenting,men när Jessy kom på besök så gick hon en liten vända till iaf..Hon har vart lättretlig å arg hela dagen.Har fått konka runt på henne som en känguru,min axel ömmar och sticker efter dagens äventyr i huset.Imorgon börjar mitt träningsprogram.Fredde tjatar på mig som en stucken gris..jag gissar att de är värst att få tummen ur å verkligen börja.Men nu jäklarns bäver bananas ska här bildas muskler !!

Och imorgon ska Lilly sova hos sin mormor moster för första gången,för imorgon då smäller de ! Tjenis

.....................................................................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0