Lilly den trötte.

Idag for jag,mamma å Lilly till Piteå för att besöka Folke på lasarettet.Vill inte säga så mkt om de,men han blev så glad när vi kom,han kan inte riktigt uttrycka sig längre eftersom talet försvunnit,men man såg i ögonen på honom. Min slutsats av besöket är att Livet kan förändras så drastiskt,på bara en sekund ! Därför är det viktigt att verkligen fånga dagen.Med vad man nu tycker är viktigt att fånga,men se till att göra de !

Sen for vi på thai restaurang,Lillys första besök ! Hon fick äta ris och friterad kyckling å det var så gott,Mmmm satt hon hela tiden samtidigt som hon tittade ut på bilarna, och kastade några ris på golvet i smyg.Sedan kom det en liten flicka å gick förbi,å hon vart helt galen glad å satt å skrek,å råkade slå flickan lite med en sked Lilly hade i handen.Sen gick vi upp till Hansens barn en snabbing där vi hittade nå större tossor.Lilly har länge hållt på växa ur dem hon har,och jag har länge letat efter nya.Men nu hittade vi ett bra par,ganska höga med kardborre å fleecefoder.Med plats för ett par varma yllesockar som fyllning.

Sedan på vägen hem gick vi in på Jysk,jag satte henne i en kundvagn.Efter ett tag såg jag hur hon började nicka till,söt tösen hade somnat,sittandes =) Haha,de var som roligt,jag plockade upp henne å bar hon sovandes innan jag satte henne i bilen å vi åkte hem.

Idag skulle Fredde egentligen ha kommit hem..Uff ! En hel vecka till måste vi vänta för att få träffa vår mysiga bästis igen =(

Ikväll blir det väldigt lite,Lilly har väckt mig en gång i halvtimmen varje natt denna vecka,jag ser dubbelt och fantiserar om ostörd sömn...ZZzzzZzzZzzz...

..........................................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0