Med ett eko i livet..

Suck..Söndag idag.Fredde åker tidigt tidigt imorgon för att jobba i Gällivare..å kommer mest troligt inte hem förrän om 12,TOLV dagar !! Usch..snacka om ensamma mamman ! De är sååå trist nog när han är borta på dagarna men ändå sover hemma.Då går man hemma hela dagarna å trampar runt,men han kommer ju hem till oss tillslut.Men nu,inget att se framemot under dagen.Timmarna kommer att bli långa,och nätterna kalla och läskiga.Jag och mitt eko får date:a de närmsta veckorna.

Helgen ha varit både fartig och rastlös.Igår hade vi främmande typ hela dagen,sen kom jessica å sov över.Vi såg en JÄTTE konstig film,Where the wild things are..TYdligen baserad på någon ungdomsbok,men den var verkligen konstig.En pojke som rymmer hemifrån å hamnar i ett annat land.Där bor några konstiga jätte djur som studsar runt å är schitzofrena =) Ej sevärd !




Idag har Jessy å F vart ute en sväng med F:s räser skoter,å jag var på en powerwalk med Lilly i vagnen.Det har ju vart så skönt väder ! LIlly verkar nu vara fri från sjukdomar,smärta å dålig sömn.Hon har ju varit sjuk ungefär de två senaste månaderna,öroninflammation,svamp i rumpan,förkylning,två tänder.Å med allt detta följer ju naturligtvis mycket mycket gnäll,och skrik å gråt,å smärtor,å mardrömmar å en mycket trött mamma.Men jag tänkte det idag när hon satt så fint å lekte på golvet å små sjöng för sig själv,att hon verkar faktiskt må bra nu igen,äntligen,tack ! Så,inga sjuka eller snoriga människor vågar vi träffa,nu vill vi vara friska å ta vara på våra sista månader hemma !

Nu hoppas jag att Lilly somnar inom fem min (fredde har hållt på 30 min redan),eftersom att den efterlängtade Johan Falk filmen bärjar om 4 min..Ojoj..spännande =)

.....................................................................................................................................................

 


Kommentarer
Postat av: Morsan

ja hoppas ni får sova gott jag kommer en sväng i morgon love u

2010-01-18 @ 00:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0