Med nya utsikter..

I livet sitter jag i vårt vardagsrum.Vi vet inte hur länge detta kommer att vara vårt vardagsrum.Jag talar i gåtor jag vet,men jag vill inte berätta om allt som hoppar runt i mina funderingar.Först å främst skulle ni bli så uttråkade,trötta,less å sen skulle ni tycka jag var dum i huvvet å blablabla =) Många av er kanske nu tycker att jag verkar onykter.Men så är inte fallet..

Är bara heelt tom i hjärnan (inte blåst),och utmattad efter en dålig å jobbig dag =) Har vart en dålig dag helt enkelt.Såna har man ju ibland..Å sen när det tog över en timme att söva Lilly inne till lunch luren, (20 minus ute) men hon brukar somna direkt i vagnen inne då istället,eller i min famn till Barnkanalen ( de blev en lång mening ).

Tillslut så somnade hon då iaf men vaknade efter en kvart igen..Sen spenderade både jag å Fredde 1.5 timme med att försöka söva henne igen..Hon kan ju inte bara sova en kvart på hela dagen,de blir ju kaos.Men eftersom vi redan spenderat halva dagen i ren frustration så tänkte jag,skit samma låt henne vara då.Hon somnade efter halva välling flaskan nu kvart i nio.Får väl se hur natten blir...

Nu är det som sagt ett nytt år..Jag har under senaste tiden blivit smått less på mig själv..mina tant kläder (som fredde säger),mina gamla tantiga secondhand dekorationer (inte alla),mina träningsvanor som ej existerade,att jag knappt har några vänner,blev less på mitt mögelfärgade hår,blev less på våra köksmöbler,blev less på min osociala personlighet,blev less på min opersonliga blogg (fixat),och jag blev som sagt less på mig själv,rent i allmänhet.Man ska ju vara sig själv och sånt..men nu tänker jag bli en ny mig själv.Hoppas ni kommer gilla henne,annars får ni väl slå mig i huvvet så kommer gamla jag fram igen.

Ni får även gärna lämna ett avtryck bara i mina kommentarer.Jag har ingen aning om vilka som läser,förutom typ tre stycken..Å ni är ju betydligt fler än de.Så ni som vill får gärna säga vilka ni är så kan vi bli bästisar =)

.......................................................................................................................................................

Kommentarer
Postat av: Louise

Tack :) i början av juli är det beräknat så då får vi väl se :)

2010-01-14 @ 21:41:53
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/
Postat av: Madde karlsson

jag läser..!! =)hoppas du mår bra, ibland är man ju som bara less allt!! men du får tänka att du har så himla mycket bra i ditt liv me =) puss

2010-01-14 @ 21:45:15
Postat av: Mama räka Sarah

u know it..att ja å vilja läser alltså :)



köper tänket totalt gumman ! Jag känner samma för moijj moijj...man blir bara så less ibland..men de kommer ju nya dagar när allt it är så fallit längre..

du har då iaf 1 vän ! 1 bästaste vän, även om ja är långt borta så finns ja..haha..äh nu svamlar ja på...fredag idag, tjoho ! vi hörs nån dag babe, puss!

2010-01-15 @ 10:53:55
Postat av: Mama räka Sarah

btw, I töck u are schnögg in your Mama outfits !! :D Så Freddy kan hoppa opp å sätta säh opa en fejttall !

2010-01-15 @ 10:55:40
Postat av: Frida Wikström

Även jag är ett troget fan ;) kram! ..och Max hälsar att han vill se fler bilder på Lova (gärna av det porrigare slaget) Men han svamlar så mkt så han behöver vi inte lyssna på :P

2010-01-15 @ 18:08:38
Postat av: Marie Nilsson

Jag kikar in nån gång då och då :)

2010-01-16 @ 10:03:43
Postat av: sandra

jag läser ju=) men de vet du väll, tur vi har varandra annliit, måste bara få till mera dater=) jag och sofia (Åh)lund kommer kanske förbi sen ;) kramm

2010-01-16 @ 10:38:47
URL: http://filipsmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0