Rolig räkning !

Blev väldigt förvånad när jag öppnade mitt brev från alfa-kassan,där det står i rubriken,att månadsavgiften är SÄNKT.Whaaat tänkte jag,de måste vara nå fel ! Nopp,sänkt med 40 kr i månaden.Vinden har vänt =)

Nu undrar jag vad det är för fel med Lillys sömn.Hon har jämt sovit lite oroligt å vaknat då å då.Men nu är de extremt.Hon vaknar säkert en gång i halvtimmen,alltså måste jag åxå göra de,å lägga till henne eftersom som skruvat sig längst ner i sängen å tappat tutten.Inatt vaknade hon kring tre å gallskrek,jag tog upp henne å tillslut somnade hon i min säng.Kl 4 la jag över henne igen,å sen har vi fått sova från 4 till åtta.Så här har det varit varje natt,och jag börjar vara riktigt slut å sliten.Man blir ju helt knäpp när man aldrig får sova ostört,och när Fredde har henne på natten så blir de ändå jag som får gå upp tillslut,för han tar upp henne direkt i vår säng för att hon ska somna.Så ska de INTE vara,då blir jag arg,han somnar om å jag får va uppe hur länge som helst för att söva henne.

VAAAArför sover hon så oroligt ? Jag blir knäpp å galen å snart en väldigt otrevlig människa.Och,vars är hennes pappa? Vi behöver dig Mr.Vara-borta-i-tolv-dagar !!!!!!!!!!!!!!!!!!

........................................................................................................................................................

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Du har inte frågat på BVC? Fast å andra sidan så är dom inte alltid till så bra hjälp jämt... Hoppas det löser sig snart med hennes sömn, inte kul att sova för lite hela tiden!

2010-01-22 @ 12:03:54
URL: http://lovisasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0