Tillfällig älvsbybo.

Jepp,så blidde de.Tanken på att gå hemma så många dagar, utan min andra halva kändes hemskt horribelt.Så jag stress-packade våra tillhörigheter,allt mellan skor och vällingpulver å drog till svärmor.Men jag glömde Lillys tandborste å tandkräm..Jag tog liite vanlig tandkräm på min tandborste iställe och skrubba av hennes åtta små gaddsingar.Var det ofressscht? På vårt möte hos tandsköterskan sa hon att huvudsaken var att hon fick flour på tänderna,å de fick hon =)

Vi gick en sväng till bibblan här på byn idag,jag skulle låna boken Precious som jag letat så länge efter att få köpa.Men än så länge finns den bara i pocket på svenska,å jag pallar inte pockets,så liten text å väldigt jobbiga att hålla i.DEn fanns inte på bibblan heller,men de skulle beställa den för min skull och finns för avhämtning på en vecka.Sedan gick vi till Sally å de kortspelande arbetslösa.

Imorgon ska jag ut å gå,länge,hela tiden Lilly ska sova,för jag har ingen vidare lust att lämna henne här utanför faktiskt.Det ska bli skönt.Hoppas vi får varma grader igen.

Så var denna dagen åxå avklarad,med stora steg inväntar vi morgondagen.Men först,en stund i soffan.

............................................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0