Ursäkta röran...

Jag bygger om =) Har sedan igår kväll bråkat med designen på min blogg,efter att Sandra visade mig ett fantastiskt fenomen inom blogg designen ! Hoppas ni har lagt märke till mitt nya mer personliga utseende! Ni kan behöva trycka på "Uppdatera" knappen i eran webläsare,som finns ovanför någonstans där man skriver i adressen.

Just nu bråkar jag med färgern på texten på kommentarerna,som ni skrivit alltså.Får det inte att funka,de är därför era ord syns så dåligt ! Och sen ska jag försöka göra Kommentarer knappen större.

Har ej så mkt tid till detta som ni säkert förstår,därför passar jag på att försöka rätta till felen medan Lilly sover =)

                                                                Ha en jävla bra dag !!

........................................................................................................................


Kommentarer
Postat av: Jessica Hedman

Du anneli, designen var suuper fin! Å hälsa sadra tack om du pratar med hon. ;) Saknar er;( Men vi syns väll på fredag hoppas jag;)

2010-01-13 @ 19:01:21
URL: http://jessicagalaen.blogg.se/
Postat av: sandra

Vilken fin header=) visst är det roligt med programmet=)

2010-01-14 @ 08:00:05
URL: http://filipsmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0