Vi hade iaf otur med vädret

Det är bra att lyssna på radio.Iaf på p4,där säger de vettiga saker =) Jag har sett på vädret  att de ska komma mkt snö,i hela Sverige.Men på radion sa dom nu att de är KLass 2 Varning från och med imorgon några dagar framåt.Det innebär att de kan komma 40 cm snö typ direkt,med snöstorm å blixthalka å underkylt regn.Man ska hålla sig inne rekommenderar dom.Detta kom ju ej så lämpligt eftersom Fredde å Joel ska köra hem från Gällivare på torsdag,om de nu går.Å även pendla många mil till å från jobbet.Å mamma å jessica ska till PIteå tidigt imorgon för provtagningar.På torsdag ska jag ta mig ner till verkstan för att lämna in bilen,ensam med Lilly.Torsdag eller fredag var det meningen att jag/vi skulle ta oss till stan för att inhandla mat.Och Timmy ska ta sig hem från Kiruna på fredag.Hmm..

De är väl bäst att försöka lyda varningarna,även om de inte ser så farligt ut här hemma så skulle de bli värre efter kusten och uppåt landet.Trist!

Sedan går jag å funderar för mkt på hur faan vi ska göra med allt detta.Det luktar bränt ständigt från mitt huvud,har ej så mkt hår kvar heller,av alla dessa funderingar.Trodde jag hade bestämt mig idag,men då kom jag på ytterligare en grej som tåls att funderas på.Innan det tas några viktiga beslut.What to do what to do..

..............................................................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0