Visst är väl barn härliga..

Men inte när Lilly kastat min telefon i golvet.Det har ju hänt miljaoners gånger,men denna gång avlivades min display brutalt.Jag hittade den stackars nokian på golvet bakom soffan.Skärmen var alldeles vit,och efter många återlivnings försök är den fortfarande vit...Suckk.Puuust...Blurg är de rätta orden.Jag är måttlig nöjd på henne just nu.Det går ju att ringa med den om jag kan numret för att slå in det manuellt,och det ringer men jag ser inte vem som vill nå mig.Det kommer ju att ta flera flera veckor att få den tillbaka när jag lämnar in den,och säkert kosta massa pengar.HELSKOTTA är de rätta ordet ! Blä !

Inatt har Lilly sovit som en känguru med ryggskott.Har det då verkat som.Å jag har sovit som en känguru på en spikmatta känns de som.Jag å Carina var ute å gick i två timmar,det var så skönt ute.

Hunnit baka nå delicious kärleksmums som ska med till Freddes morbrors 50-års kalas.Vad som händer ikväll vet jag ej.Ska väl försöka återuppliva min telefon lite till,hjärt å lung räddning kanske hjälper....

..................................................................................................................................

Kommentarer
Postat av: Anette

hur gammal är mobilen? vi kan nog hjälpa dig att fixa de, rob har ju jobbat på nokias kundtjänst och har kontakter :)

2010-01-19 @ 20:14:22
URL: http://monkeymama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0