Änligen fredag?

De vete tusan! På möndag börjar Fredde jobba igen. Jag är ledig måndag tisdag så de var ju tråkigt att han inte ska va hemma då. Jag gillar inte semestertider på vissa sätt,  för de är så tjorvigt överallt, alla är borta, dagis har inte öppet, alla har konstiga öppettider å blabla. Nu blir de lite mer rutiner i vardagen, de är skönt.

Jag slutade iaf tidigt idag, oh imorgon får jag förhoppningsvis sovmorgon. Men sen ska jag jobba, från kl 15 till 23, blir säkert till kl tolv eller ett på natten. Men sen minsann är jag ledig söndag måndag tisdag. Då skah jag ta igen lite tid med Lilly, antingen så gör vi bara ingenting, eller så åker vi och gör saker.

Nu när jag kom hem så sover Lilly, och Fredde är har ett sånt lååångt jobbigt samtal med nån arbetskamrat som babblar på som faaasen, bryter typ på finska, och säkert är full. De kan prata i över en timme, och de är ju inte så att Fredde enjoyar de =)

Aja, nu blir de lugna bananas kanske en dusch om jag ids, ett klädombyte och en kaffekopp.


Lilly på hennes 1-års dag, och jag som bara ser gode lejd ut.


Äter sin första tårta =)

...............................................................................


Kommentarer
Postat av: Jessica

Nej nej inte ser du lejd ut =) oj oj så varckra flickor =)

2010-07-31 @ 22:57:26
URL: http://jessicagalaen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0