Blommiga ben

Börjar känna harmonin krypa fram igen efter flytten. Visst har vi haft det bra i sommar, vi hade sån tur som fick hyra in oss hos släktingar. Men de har varit mycket att tänka på. Nu är det iaf många problem mindre. Vi bor hemma igen (lite tomt utan mamma & jessie men), Fredde har renoverat bort allt mögel färdigt och gjort så fint. Jag jobbar på efter schema och umgås så mycket jag kan med Fredde & Lilly och försöker klämma in alla bekanta och familjen.

Jag har även bestämt mig för att börja studera på universitetet. De har varit många frågetecken kring detta Att Vara Eller Att Inte Vara Student. Men så blev det iaf, vi får väl se vad det blir av det hela men just nu känns det bra men nervöst.

Det är ju en helt ny värld som öppnas, som man måste lära sig, anpassa sig efter, komma in i nya rutiner, och att lära mig massa saker. Hopaps att jag duger till att studera , på distans. Jag tror att jag har bra självdisciplin, får hoppas det håller i sig. Jag hade gärna haft en laptop att sitta vid, just nu ser det ur som att jag får arbeta vid Freddes gamla stationära dator. De hade vart skönt att ha en bärbar, jag tror min rygg kommer att kollapsa om jag ska sitta i denna stol hela dagarna. Om man har en laptop kan man ju variera sina sittställingar. Till soffan, köksbordet, sängen eller utemöblerna. Hoppas att min kropp överlever.

Igår när jag kom mig hem från jobbet så var Johnny&Amanda här , och Erika&Vegard. Idag kommer Sandra&Hugo&sarah hit lite senare. Fredde ska klippa gräset nu, och Lilly är svår och grinig. Och jag är så förbaskat trött, ont i hela kroppen och i stort behov av en ordentlig sovstund och en massage.

Men nu sitter jag här i mina blommiga leggings, och måste gå å ta en kaffesluring. Och kanske en chokladbit (Om de finns kvar nån, Fredde är mästare på att tömma förpackningen men lämna kvar det tomma pappret i skafferiet, inte schyrre!!).

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hej! Allt bra? :)

2010-07-29 @ 16:53:17
URL: http://ceciliav.com
Postat av: Lucke

Nu kan du tävla om snygga halsband på bloggen min om du känner för det :)

2010-07-29 @ 16:59:47
URL: http://modegrabben.blogg,se
Postat av: Cissi

Sv: En tjej som kommer ifrån Örnsköldsvik, sj? :)

2010-07-29 @ 20:48:35
URL: http://ceciliav.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0