Dobodidoobadiba

Okej.. trött. Jag trodde inte de var sant när klockan ringde lö 6 imorse.. Jag somnade inte förrän kl 2, jobbade till kvart över ett inatt. Och nu, upp igen kl 6 för att jobba frukost. Vet inte om jag ser ut som ett spöke eller en clown idag.

I fredags sov Lilly hos mamma. Jag & Fredde for till byn, chillade på farmen och på stranden och i grillkåtan med några andra filurer. Sen var vi på öltältet en stund, sen åkte vi hem. men jag var såå trött igår också, dagen efter våran utflykt. Jag försökte sova lite stunder, jag skulle vara på jobbet innan tre. Jag har knappt hunnit träffa Lilly de senaste dagarna, en timme på två dagar. Lilly och Fredde sover på byn inatt, igår träffade jag henne en liten stund bara, när dom komemr hem idag har hon varit borta ännu ett dygn från mig. Inge roligt.

Men imorgon är jag iaf ledig, en dag, jippijay. Har som inte alls hunnit göra något när Fredde haft semester. Jag har jobbat, han har varit med Lilly, när jag slutat så tar jag över Lilly och Fredde har farit och jobbat i huset. Inte en enda ledig dag ihop tror jag vi har haft, de har vart så mkt hela tiden.

Men för några dagar sen lade då Fredde ner de nya mattorna i huset iaf. Nu återstår bara småfixet, lister på plats och sånt. Men vi får ju som aldrig tid att städa där. Innan vi flyttar hem igen ska vi toook städa hela huset, källaren också. Så vi får se när vi får tid och kraft att börja. Vill ju som komma oss hem igen..

Aja, ni får uraäkta våran frånvaro alla våra vänner, men jag hoppas ni förstår att vi har haft fullt upp heeela tiden typ hela sommaren, och vi ska hälsa på er alla när vi får tid.

Nu ska jag försöka vakna och jobba duktigt. Önska mig lycka till och ha en bra dag, ta vara på er tid ni som är lediga!!

.........................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0