Dödligaste tröttnessen

Idag är jag nog inte vid liv. Om ni ser ett spöke vandra omkring så är de bara jag. Om ni nu inte kan se dead people, då är jag bara en i mängden.

Det blev en hård dag igår, men vi fick hela övervåningen storstädad och alla grejer hemflyttade. Jag hann få mycket av sakerna på plats, men jag hoppas att Fredde och Lilly plockar lite idag. De kändes så extra jobbigt att fara på morgonen idag. Lilly väcktes och jag hann träffa henne tre minuter. Hade gärna varit hemma några dagar och kommit på plats och varit med Lilly och Fredde, de har varit lite av de denna sommaren. Men, jobb är jobb, de är så trist bara att jobba när hela familjen är ledig. Vet ni va, jag har aldrig haft en semester. Väldigt tråkigt, de lär nog dröja några år till innan de är min tur..

Ha en bra dag !

Kommentarer
Postat av: Jessie

Skönt att höra !! VI kommer att kuna ses väldigt ofta=)

2010-07-27 @ 13:46:22
URL: http://jessicagalaen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0