En dag i paradiset

Vilket väder vi haft i sommar! Många härliga varma varma soliga dagar.Och nu så länge det är soligt är det ju inte ens så mycket mygg & knott! Halleluja! Jag har ju jobbat jobbat och jobbat den senaste tiden. Igår åkte Fredde, Lilly, Jessica till byn/norrabyn/farmen/paradiset för att leka och bada hemma hos Gudfadern Rikard och GudfarsMor Bettan. Jag jobbade till kl 14, sen svålade jag dit.

De var tur att jag inte stannade hemma istället, för vilket paradis de har där. En helt egen liten sand-ö, som omsluts av älven, och på ena sidan av den rinner en liten vik, perfekt för Jessica att bada i. Och som hon badade heela dagen. Det var inte en enda mygga, inte ett enda knott, inte ett enda moln på himlen. Sanden var ljus och finkornig, helt underbart varm och len, på den lilla ön av sand.

Vi kände hur hela själen slappnade av och vi insvepte varenda sekund av den underbara omgivningen. Lilly satt och lekte i sanden, och sprang runt och små plaskade. Livet kan vara gött, eller hur! Man måste bara komma ihåg sig själv att tänka på det ibland.


En överlycklig Jessica.


Lilly leker med sanden


Lilla solskenet i solen

Jessica njuter av livet.


........................................................................


Kommentarer
Postat av: Leia

vilka fina bilder:)

2010-07-25 @ 14:40:56
URL: http://novembervind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0