Månday of panik

vad har vi gjort ihelgen då.. Hmm.. var upp till forsen en sväng en dag, fredde har plurat på lite i huset. Jag har försökt vila, inte stressa, anstänga mig eller lyfta tungt.De är inte så lätt med Lilly, hon vill ju upp hela tiden =) Vi var en eftermiddag till byn, förbi carina, förbi kanis, sen åt vi ute med Sallys familj, sen lekte vi i parken, sen handlade vi, sen for vi hem. Vi fick igår fin främmande av Nicke, sen kom Tommy, mamma, jessica, Johan och Vilja =)

Men idag jobbar jag iaf, jag blir lite sömnig och dåsig av medecinerna, så jag är inte alls i form. Igår kväll kunde jag inte alls somna, har haft de problemet i en vecka nu, det bara kryper i hela kroppen och mina fötter brinner upp känns de som. Får gå upp flera gånger på nätterna för att smörja in fötterna med kylbalsam.

Tillslut fick jag igår kväll lägga mig på soffan, och spola en handduk med iskallt vatten, för att vira in fötterna med. Då somnade jag tillslut =) Vaknade igen kl 4, gick tillbaka till sängen. Fredde for halv fem imorse, men jag somnade om igen. Sen vaknar jag av att Lilly vaknar. Min väckare hade ju inte ens ringt, så jag tänkte med fasiken lillan, vad gör du vaken, klockan kan ju inte vara mer än typ fem..

Jag inser att jag måste ha glömt mobeen med alarmet i teverummet, och när jag springer upp ser jag att klockan är halv åtta och att jag har 6 missade samtal från jobbet. Faaasen alltså =) Men kl 8 stämplade jag in, tyckte jag var ganska snabb med tanke på att Lilly skulle göras iordning och packa hennes grejer och lämna henne på dagis.

Jag gillar inte detta kvaaaava väder. 63 % luftfuktighet säger mätarna på jobbet, jag blir alldeles seg, trött, dåsig, huvudvärklig av detta väder. Jag skulle ju egentligen inte jobba om det inte gått över i ryggen och benet, men jag tog både medecinen och en alvedon imorse, kanske därför jag mår lite konstigt =)

....................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0