Nu äre färdit

Med denna tråkiga bildlösa blogg. Nu har jag äntligen fått tummen ur och börjat ladda in de senaste månadernas bilder. Ska bjuda på lite härligs bilder då & då, vi börjar väl i kronologisk ordning med blandade bilder från den härliga sommaren !


Lilly har hittat en fin fin sittplats !



Skrattar i poolen

   Jessica är craazy !

Och Lilly äter smör =)

Resten får ni se nån annan dag, har inte tid nu. Förresten , jag kom in på universitet ! Vet inte hur jag ska göra, plugga och vara faaattig i 3,5 är eller inte för att bli Förskole lärare ? Help me!

..................................................................


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu ska du göra det du känner för! Studielån är inte hela världen många har tagit såna lån. Om du inte vill plugga så ska du inte göra det. Kram!

2010-07-14 @ 18:06:51
Postat av: cetty

Det var jag som skrev förra inlägget

2010-07-14 @ 18:08:47
Postat av: Ann-Louise

Håller med Cetty om du vill plugga så gör det.Även om det blir fattigt en tid så tror jag att du klarar dig.

2010-07-14 @ 20:53:01
Postat av: Jessie

Jag är alltid Craaazy !

2010-07-15 @ 20:19:34
URL: http://jessicagalaen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0