Vissa dagar..

Blir mitt psyke uppätet inifrån. Vet inte varför Lilly gnäller så förbajjat vissa dagar. Åt allting, hon skriker och gråter och gnisslar åt allt, åt maten, åt drycken, åt kläderna, åt mig, åt Lova, åt Fredde. Hon har blivit så fruktansvärd bestämd och om hon väl hamnar på tvärsöver humöret går det ej att distrahera henne över till den goda sidan igen. Man blir tokig tillslut. Barnvakt önskas, om så bara för en timme =)

Annars så kom Fredde hem igår kväll, jag hade i min ensamhet sett en film, All About Steve med Sandra Bullock bland annat, och en läckerbait som jag inte vet namnet på. Men den var rolig, Bullock spelade en hyper hysterisk korsordsmakare som pratade allt för mycket och betedde sig ej normalt =) Jag rekommenderar er att se den, alla kvinnor iaf, kanske inte nån kille film precis.



.........................................................................


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jo jag vet att det är lite svårt att läsa men jag vet ju inte hur man ändrar hjälp?

2010-07-01 @ 23:10:43
URL: http://jessicagalaen.blogg.se/
Postat av: sandra

hon sprang efter bilen och måste ha studsat mot bakdäcket, de går ju så fort!! vet inte om hon åkte under bilen eller inte. hon stötte sig då så illa att hon aldrig skulle repa sig. jätte tråkigt..

2010-07-03 @ 17:38:27
URL: http://filipsmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0