Waakii paakii young woman

Jag Blir så less när jag måste ligga hur länge som helst och sucka och skruva på mig i sängen, utan att somna. Med fötter som brinner, ben som kryper som tusen tusen fotingar. Varför gör min kropp så? Tillslut hämtade fredrik en blöt iskall handduk till mina fötter, men det hjälpte inte riktigt så tillslut fick jag dra min obalanserade kropp till soffan där jag somnade nästan direkt. Varför gör min kropp på detta viset? Är det någon annan som har problem med krypande ben och brinnande fötter? Jag somnade alldeles för sent igår, med tanke på att det är diggiloo dagen idag, men minst tolv timmars arbete i sträck, och hur mycket folk som helst. Ha en bra dag, nu måste jag göra mig klar!

Kommentarer
Postat av: cetty

Och du funderar varför dina fötter o ben protesterar??! Tänk efter hur många steg du gått på dina arbetspass och vad du har för skor. Du ska ha sköna skor inte snygga. När du ska lägga dig efter ett hårt pass så ta då alvedon innan du lägger dig o se om det hjälper. Du kan även lägga en kudde under fötterna så de ligger lite högre o blodcirkulationen underlättas. Lycka till!

2010-07-14 @ 12:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0