De edra lyckliga lärjungarna

Konstig rubrik, de var de enda jag kom på.

Jag har kommit fram till att de är ganska skönt att sakta men säkert påbörja ett vanligt riktigt liv. Då menar jag alltså, Fredde jobbar, jag jobbar, Lilly är på dagis. Jag slutar kl 15,16, hämtar henne på dagis å sen middag, tvätta,städa, springa efter Lilly. Lägga Lilly, duscha, varva ner i soffan, sova. Sen upp 05.3o ígen =) Men de är som skönt på nå sätt, att få in vardagsrutinerna. Sen dessutom när jag har så nära till jobbet. Nu är de bara freddy som behöver komma sig närmare oss på veckorna.

Då var de väl dags att dra sin svensson kropp hem till kylen och fixa nå dinner.

.......................................................


Kommentarer
Postat av: cetty

Nog är det så att fasta rutiner ger en sorts trygghet och stadga i livet. Ibland kan man bli less på rutinerna oxå o då får man hitta det positiva i situationen. Sånt är livet! Eller som den vise sa: ta livet för vad det är och gör det bästa av det! Kram!

2010-06-16 @ 18:14:28
Postat av: Jessica

Jag kan ju som inte skriva för att datorn är ju KNÄPP

2010-06-17 @ 09:56:30
URL: http://jessicagalaen.bloggg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0