faderittan

hejhej, ser att jag tappat cirka 30 läsare/ dag sen vi flyttade och inte längre har något internet..väldigt tråkigt tycker jag ! Men min sida är väl inte lika intressant när jag inte kan uppdatera lika ofta och inte har några bilder på vår vackra unge att skryta med =) Men jag lovar, jag ska försöka bättra mig !

Idag är jag och Lilly lediga. Väldigt skönt, fick sovmorgon till kl 7 (Wöööö). Sen efter en stunds mys och uppvaknande i sängen drog vi på oss nå klädom, och lite frullebulle. Sen for vi till byn för att fixa diverse ärenden, bland annat lämna tillbaka en matt-strippar-maskin som fredde hyrt. I fredags kämpade Fredde och Isbjörn på med att få bort mattan i hall och kök hemma, de blev klara på bara ångon timme och var så nöjda sen =) Bra gjort!

Sen for vi till Carina och gav Lilly lite lunch, som tack lämnade Lilly några bajskorvar på hennes golv =) Nu är jag en miljöbov utan dess lika som låter bilen stå utanför på tomgång, för att Lilly ska få sova den sömn hon behöver. Lova har varit själv hemma hos pappa några timmar idag, hon var så ledsen på mig nu när jag kom hit, hon viftade inte ens på svansen =( Stackars lilla Lova, som löper och måste lämnas ensam om dagarna.

Iveckan är de jobb tis, ons, tors, fre. Sen hoppas vi på en relativt myggfri midsommar med god mat, tårta, snask i goda vänners lag. Ha de fint, jag lovar att de inte ska ta så länge tills nästa gång, och då ska ni även få en bild =)

......................................................................................................

Kommentarer
Postat av: sofia

vad vart de midsommar?? jag sku ju ringa dig, men har inte fått tummen ur =) Kramen!!

2010-06-21 @ 17:42:36
Postat av: Anette

Eller så har alla skaffat bloglovin å då går man bara in å kollar när någon uppdaterat :)

2010-06-21 @ 18:24:39
Postat av: annelie

kram å sov så gott.......

2010-06-21 @ 20:39:51
URL: http://loveisretard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0