Förvånad

De känns så konstigt, har varit uppe sedan halv sex imorse, och hunnit med massa massa saker sedan dess. Men ändå är kl bara 15 nu. Hmm..trodde den var typ 18, skönnT ! Efter worket hämtade jag Lilly som bara sov en timme på dagis och åt en halv macka till lönch. Sen spranf jag in och hämtade Lova, sen for vi direkt till mamma.

Fredde kommer hem idag också, inte tråkigt, igår var vi borta hela dagen och hann inte göra nå i hemmet. Måste få undan lite disk, tvätt och städning. Men resten av veckan kommer jag att arbeta till kl 15, så det blir längre dagar med mindre tid hemma.

De är myyyyche myyche jobb iveckan, stackars Erika o Vegge som sliter arslena av sig i restaurangen nu i tre dagar med över 200 matgäster! Men de är ju jag som får slita livet ur mig till frukost och lunch, får väl se hur man överlever denna vecka =) Om jag har blogg-uppehållat i mer än tre dagar kan ni börja fundera och kanske ringa en ambulans.

Lilly sover dåligt, gråter i sömnen. Snorar tjooockt snor och bajsar kletigt. Kan ju inte vara annat än tänder på gång, hoppas de kommer upp snabbt och smärtfritt!

Om ni frågar mig, Annelie, vad jag vill med mitt liv, så svarar jag dessvärre: Hmm, jag vet inte.. För jag vet faktiskt inte! Jag vet att jag vill att min familj ska få vara friska och lyckliga, och ha mat på bordet. Detta med drömmar, de känns långt bort, Vad ska man egentligen sträva efter i livet? Lycka? Check!


Fredde babe och Lilly på hennes dop. Lilly sover och Fredde hade 15 kilo extra under kostymen =)

..


Kommentarer
Postat av: Jessica

Stakars dej !

2010-06-08 @ 21:31:08
URL: http://jessicagalaen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0