Hejna bröllopstjosane

Dagen har varit lugn och trött. Vi åkte till pappa kring 15 för att hämta Lillyt som sovit med helena. Sen har jag dammsugat och vaskat. Fredrik lagade middag som blev pizza. Under dagen har vi följt viktorias bröllop, jag tycker allt var så vackert och det är ju otroligt vad mycket tid, pengar,energi och människor har lagt ner på allt detta ståhej. Men det var vackert, daniel och kungen såg så nervösa ut :) Lillyt är väldigt gnällig och klängig och det tar mycket energi. Imorgon ska jag upp kl sex och jobba till kl 15, de känns verkligen jobbigt och tråkigt. Men, jag lägger mig tidigt ikväll och hoppas att jobbar dagen går fort så jag får komma hem till min underbara familj snabbt igen :) .............................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0